Monday 13 April 2009

LEGA

today, i placed my order to Marble Arch Boutique pg td bank in sudah. ditemani si'dia' sbb aku kan tak reti,tak penah-penah bank in duit kat account org agak ramai gak org yg nk bank in duit td,kena gak la beratur pnjg :) i bought a corduroy fatted brown jacket a thick black legging and black pleated sleeve blouse ekceli this is my 1st time aku on9 shopping, sbb aku agak tak pcaya n byk yg jual brg tak bape aku minat design nye. kalo ada pon another blog shop, button my buttons but aku lebey choose M.A.B coz design seme cantik n quite cheap seswai ngn aku yg masih student. but aku nk tgk jgk kualiti brg yg dijual takut tgk pic je lawa kan so just tggu my order tu smpai auww,cant wait laaa....... time aku tgh tulis blog neh, mak aku call. no number my mom called me from china aku igtkan hp aku buat gila. then borak2 ngn mak aku rindu gile kat my mom esok ptg dia smpai KL, and sampai pekan tak tau pkul bp Ok nk mandi papai peeps! xoxo, ME

No comments: