Sunday 5 April 2009

.nothing.

dunia skrg semakin panas panas n panas even d umah,bilik aku..if aku psg air cond sekalipun mesti akan ku psg kipas jgk volume plg tggi plak tuh. tapi kdg-kdg rasa btl2 sejuk. kdg-kdg plak rasa mcm biase jerk. aku bknnye alien ok? aku pon mamalia yg bdarah panas jgk oke today, i woke up early. my mom kejutkn aku. asked me to follow her to pasar tani kul 7 lbh kot die kejut aku. aku mengantuk gile sbnrnye. coz aku tdo agak lewat,4a.m. sbb syiok,lyn sgt main game utk menunjukkan kemithalian aku,aku bgn. tp b4 going out,my mom kena sediakan breakfast buat ayahanda ku. aku yg mmg da mamai,lali dan bagai lg, slumber jerk tuka baju,basuh muka gosok gigi. then aku g baring tdo smle. bile mak aku dtg blk, aku ckp 'da siap' terok gile aku neh! tgh hari nye plak aku ke Kuantan. Coz my sis outing. but ekceli dia tk tahu yg kiterang nk amek die kua sbb spttnya we all g KL arineh tp cancel. but before that singgah umah kami kat IM5 yg tgh dlm renovation agek. sgt la lame, bln ni dah masuk 8bln. bkn tgendala k. tp kerja yg amat rumit kowt. renovation yg ibarat 'mbina rumah yg br' sbb semua bhgian umah, means bilik2,dapur,ruang tamu,ruang lepak n toilet seme direnovate. campur plak wiring br. tmbh lg 1 tingkat,plaster ceiling 1 umah and toilet setiap bilik. no more share2 ok? ppbbuu. tp yg bestnya bilik aku lg besar dr bilik akak aku. gile rindu gilak babeng umah aku tuh. bila la agak2nya nk siap. ni tak,bile aku smpai dr KL jerk,mesti trus blk amek bus ke Pekan. sungguh leceh. Hmmmm na sambung study la k bye....................... LOVE, Ya.Yana

No comments: