Monday 28 November 2011

20112011: monthsary & Wedding


2011 2011 
Happy monthsary to us.

I love you so deeply
I love you so much,
I love the sound of your voice
and the way that we touch

I love your warm smile
and your kind, thoughtful way,
and the joy you bring to my life
each and every day

I love you today
as I have from the start,
and I'll love you forever 
with all of my heart.

   
Last Sunday, ai followed my parents to Pekan. and we went to Kampung Marhum
anak saudara mymom married that day.
9pagi lagi, mydad dah ketoketok pintu bilikkuw suruh bersiapsiap
sebab planning nak attend nikah sajew
smpai sana around 11pagi.breakfast di rumah pengantin lelaki.
then gerak ke surau utk majlis akad nikah.
smpaisampai pengantin pun dah selesai akad nikah.
so just bsessi gambar dan 12:30 we oll gerak ke Kuantan semula.
 

 Bride & groom
 
 Around 1:30petang smpai di Kompleks Dagangan Indera Mahkota
Our neighbour, abg kpd Aida Nabila also married that day.
 
The dais. nice aite? tema blackblue. at this time, family pengantin tgh merenjis. so ai snap from table makan ai. tghtgh mkn snap pics. trehehehe.

Friends since childhood. Neighbours,classmates,schoolmates. Aida Nabila si baju biru tuan punya majlis.


Sampai di rumah 230petang, rehatrehat for awhile,
then callingcalling Mr Boyfie, and hangout and celebrate our day.
gerak dari rumah pukul 4 petang then terus ke Taman Gelora.


 Teng! We oll tapau cucukcucukYong Tau Fu, cakoi, kayaball, air kelapa, murtabak mini. nyum! fevret pergi pasarmalam ini. jamu mata tgk segala jenis foods, secara tak sengaja duit pun keluar laju mcm air. seminggu dua kali pergi pasarmalam. kalau sebulan? trehehehe.

Time tgh bsesaksesak kat tgh pasarmalam, Mr Boyfie beli air asam masin for me then gave to me, tghtgh dok pegang air yg penuh tu, danngg! tersembur melimpahruah kat baju kuw yg serbaputih. air plak kaler oren. huh! comot banget. tak keruan hatikuw di buatnya. oh btw, ini port first we oll. then tetiba matakuw terlihat seekor biawak yg mengacaukacau orgorg di sekeliling. eeeii yeeerrkk keerrrkk! ai tak boleh langsung tgk biawak. geli maat maatt!

Port ke second. nais!



Seminggu stay di KL with family.
esok insyaallah balik Kuantan. yeay!


LOVE,
Yanaa B

No comments: