Saturday 21 March 2009

Happy 2 year's anniversary!

20 March 2007 - 20 March 2009 20032007,20032009 huh! lawo nombor kan? anyway relationship aku n my mr boyfie dah masuk 2 tahun. masih awal lg awal! byk lg perjalanan yg perlu ditempuhi onak duri mahupun ranjau. thanks for your lovely msg. 6 page dia anta kat aku. aku anta kat dia 3 page. Punya la jiwang karat sbnrnye bf aku ni walaupon muke die kadang2 org gerun melihat dia(tp aku tak gerun pun,muke macam katon je aku nengok!comel je) ekceli aku n xero ada perancangan besar yg kiterang plan 2 tahun lps so now, 2years more left. dia ada matlamat dia yg belum dicapai, so am i aku nk further study aku lbh dr skrg atas sokongan kuat my mummy dan xero dan xero plak tgh berusaha mencapai 'sesuatu' utk kami. ewaahh! i LAP U so much muk! poreber n eber k! hehe walaopon ka kuat makan,kuat dot dot tapi aku amat menyayangimu,muk! sorry cant celebrate our anniversary together, i got class tomorrow ( saturday) muahh! aku geram ngan mu wahai muk!! geletek sketttt wahahaha! jagelah kau wahai muk aku blk nnt aku dpt perut ka tuh teruk ka kena ngn aku nnt. aku geletek ka sampai ka pengsan. ye arh! bls dendam sbb ka nk bagi aku makan smpai aku mati kan? LOVe busok n mok always, Me,,,

No comments: