Saturday 21 March 2009

A.b.c.damn bored!

yesterday, my mom called me biase lah, aku blk kL je, aku takde kat umah ke, tiap2 hari dia call aku. even just call aku for simple question. dah makan ke? buat apa? kat umah ada sape? ah but that is not the point aku nk story the story begins when my mom called me n asked me something la kan. dia tanya nk jam tak? coz now dia di JB with my lil sis n dad. my dad got meeting to attend la. then dia story la dia buy swatch for my lil sis then dia ckp la yg adik aku nye ada diamond2 warna warni lah ape lah dia ckp lg satu tu lawa ada butterfly le. tp dia takut nk blie,takot aku tak ske dgn choice dia so dia kena lah btanya kan aku dlu sbb ekceli dia da janji ngn aku a very long time ago. time aku start blaja kat kolej. aku dah abes CAT br skrg dia tnya blk huurrghhh! whatever is, pg td plak dia call. dia ask kl mesti ada kedai jam yg btl2 swatch. so nnt dia bg aku rm250 dan aku choice sendiri whatever yg aku nk. RM250 JER? so kalo jam to above 250, so aku kene tambah duet aku sendiri ah. grrr! tkpela tak kesah janji aku ada jam sbb nye tgn aku dah lame tak bersarung kan jam so aku decide n beli DKNY. tah lah byk sgt kan choice nye so nnt aku g kedai jam aku pilih le sendirik yer wahai yana! SO THANKS SGT MY DAD YG BG DUIT TUH love, Y.A.N.A

No comments: