Thursday 26 March 2009

Yezzaa!

hari ini sudah hari khamis dan skrg aku berada di pekan..sudah kembali ke tempat asal. asalnye smlm (rabu) aku blk ke rumah nenek aku. sbb nye mak aku ade kat sane la. jaga nenek aku yg sakit tp mcm tak sakit. dia menerima 7jahitan di keningnye akibat kecelekaan di jamban. nenek aku m'punyai semangat diri yg kuat. sbb ape? SBB nenek aku ni walau tak larat kaki tuh nk melangkah tp tetap nk gagahkn diri ke jamban. bkn sekali due dia jatoh. bpuloh2 kali! benjol,lebam, bdarah pale tuh jgn ckp la, dah jd mainan kot. ekceli on dat day,aku melepak dlu di cc bf ku. almaklumlah,ada peluang jmpa. so jmpa la. lepak2 smpai lah ke ptg. tp entah knp pale,perut aku neh mcm tak sedap. since tgh hari aku rase mcm tak sedap perut je. kuar lunch ngn bf aku pon die sorang je yg melantak mkn. aku? minum je. tp ade gak la tgn aku ni merayap ke pinggan die. eeuww! then ptg tuh aku dah start loye2,muntah2. time otw bf aku nk anta aku blk kg pon duk dlm keta MUNTAH,MUNTAH. ade lah nk dkt 3,4 kali bf aku tpaksa bhenti keta tepi jln psl aku meroyan nk muntah. takkan nk muntah dlm kete kot? huh! akhirnya selamat lah smpai aku ke umah nenek aku. huh! *time acih yer muk anta yang blk kg.hahaha! =) dah la tuh aku ajor jln blk pon boley sesat agek! Tomorrow's agenda: first ; Ke bank CIMB,Pekan to settle my exam fees. 2 papers more so i need to pay 84 pounds sterling. Maybe pggl cab or tggu bapak aku blk tgh hari or perlu menyusahkan driver office utk mhantar aku ke bank. Huh! kena settle kan cepat. second ; study study study la yer cik yana! aku ni kalo blk umah liat je nk baca buku. tgk tb lah, tdo lah, borak ngn mak aku lah. so besok aku mau study yaawww! mau gayot! daa... l.o.v.e y.a.n.a

No comments: