Tuesday 31 March 2009

yihaaaa....!!

Cis!!! Aku ingtkan cite peberet aku' cinta utk ain' udah start. Ni dah kol 9. tp dokumentari paklah plak. Nasib baik setengah jam jerk. kalo tak berbulu aku nk nunggu. Yoo! esok dah masuk 1 april. cpt gile mase blalu. 2bln lg aku exam. Aku nie haa 1 habuk tak start2 study. Haish ape nak jadi!. Mlm ni aku kena tggl sorang kat umah. Nkn hari nih jerk. Esok lusa tulat pulat! Td kol 8lbh abg aku blah g kemaman plak! Pdhal br jerk g kemaman, br je blk kl ngn aku kelmarin. mlm ni lak dia g. Sblm dia kuar umah td sempat jgk la abg aku bpesan jaga umah n tlg basuh baju dia yg blonggak dlm bakul tuh. Ah tak pyh di suruh aku mmg sedia ada rajin. Wahahaha prasan sudah! Td ptg dia blk keja,dia g mkn luar dgn kwn dia. Sempat jgk la dia sms aku nak nasik lemak ke tak. bak kate org rezeki jgn ditolak,walaupon perot aku dah penuh sbnrnye. Then blk tgk2 dia bungkus nasi lemak antarabangsa.ekceli ni 1st time aku mkn nasi lemak antarabangsa yg name nye yg sedia maklum mmg 'gah', tp aku rase takde ar sedap sgt. Hrp nasik je byk. Tp hampess! redho je la. Aku masak agek sedap kowt...tp phm2 la,kl..nk sedap masak le sendirik btol tak? Hurm esok(rabu) n khamis aku takdok kelas. Jumaat ada plak kelas. Tah la lecturer kate ada replacement class yg bln februari punye. So jumaat class aku pkul 2pm-5pm n sabtu 2pm-7pm. non stop k! ekceli aku amek 1 subjek jerk. lg 1 subjek aku blajo sendirik. hehehe. So aku ke kl ulang alik tuh just attend 1 class je lah. And maybe sabtu ni my mom n dad dtg cnie. nak amek brg. Coz next week dierang akan btolak ke china for 5 days.Mintak2 jadi la dierang dtg cnie. Kalo idok,mesti aku bosan parok! Nk kuar jln2 pon takde kwn. Yihaaa,mlm ni byk cite best yg harus ditonton Cinta utk ain lah, yusoff lah, kasanova xxl lah.harus tonton. Selasa adalah hari menghadap tv. Sgt lah seronok hidup. tp study tak bleh lupe!! aku kena study, moge2 cpt proceed ACCA! amin.... ok daa yana...

No comments: