Saturday 4 April 2009

Huh!

hello peeps ;) im in mood for blogging now. guess where i am now? i'm homeeeeeeeee........ waduh2. blk jugak guwe. ye la ni sume gare-gare class aku dipostpone kan lg disbbkan lecturer aku tidak sihat. khamis ptg br dpt sms dr kolej menyatekan class dicancel. grrr! bengang gile aku. aku ape lg blk la drpd dok melangok kat kondo abg aku tuh sorang2 kan. dlm 4:30 ptg lepas aku diinformed bahawe kelas takdok,terus aku dengan lajunye mengemas umah yg da mcm sarang tikus.,kemas dapur,pack brng agek! dlm aku tkejar-kejar, time tuh la hp aku takde line. ape lagi sumpah seranah la aku! tak psal2 hp aku kena ketuk,baling...seme ah! aku ni da la nk kene call bf aku, kaunter bus agek, mak aku agek. dan dlm pkul 5:30 ptg aku pon kuar la umah, sbb decided nk naik bus kol 6:30. dah kuar umah,jln-jln nk lepas dr gate, boley plak sorang guard keling neh pggl aku. "u ada entry pass ka?".. aku yg already dah angin neh, btambah hangin la wa ckp lu. time aku bwk,kelek ke hulu ke hilir pass resident aku tuh tknk plak dia mtk. then aku dah tak care la sgt sbb aku igtkan dia dah cam da muke aku. aku pon lg 1 bongok, guard kat situ bkn nye 1,2. tp bselang seli muke guard yg aku nengok. pastu bleh plak dia tnye " u ada rumah sini ka?" . hellooooo! aku dgn nada hot jwb " ye la tkkan la duk kat parking kete lak, ada la umahnye. umah abg sy!!" then guard keling tuh mcm tao aku tgh hot,then dia ckp tkpelaaaa tp lepas nie kena bwk resident card sbb akan mula kuatkuasa 15 april ni. okeng la abg guard tao la aku tunjuk kad tuh dpt muke kau nnt! and today, i'm home! gile rindu nk borak pnjg-pnjg ngn mak aku. ye ar next week dia da blepas ke china ngn bapak aku. for sure aku rindu gile mak aku. smpai jerk umah borak2 kejap ngn mak aku. then pkul 3 ptg hr ni dia ada meeting dgn bapak aku. tomorrow, mak bpk aku ke KL. amek bag2,baju sejuk yg abg aku pnjm. tak tau lah blk hr or stay 1 night kat umah abg aku. abg aku takde ofcoz bpk aku nk blk trus. tp mak aku nk stay. tah! dunno yet. aku pon tak tao esok aku dijemput follow dierang or not. so kena tunggu je lah. see ya' LOVE yana....

No comments: