Sunday 19 April 2009

happy sunday

yeay yeay shopping agek! just now i placed my order, on9 shopping! i bought sleeveless brown & black button belt tak sampai 2 weeks i habiskan almost rm200. and now i have no money hehehe ptg td najat msg tnya psl M.A.B then trus tnya dia "kau beli ke najat?". najat jd angkat posh grey pants aku ape lg trus tnya my boyfie whether he still at town or not bley tlg bank in kan. then dia masih kat town. so dia tlg bank in kan. thanks syg then msg M.A.B ckp nk order then suh poskan skli dgn brg najat. hantar ke alamat najat. coz tomorrow until friday my mom n dad takde kat umah dierang menginap kat M.S Garden sbb ayah aku ada meeting. nk harapkan Pak Karim tukang kebun umah tuh, takut dia tak pasan posmen dtg. and now aku tak sabaaaaa nk tunggu brg smpaaiii.... td aku g umah nenek aku. Her condition is quite bad. smlm my mom,dad n lil sis g melawat dia sbb dia jatuh toilet 3 times smpai bdarah. tak boley gerak kaki, and bckp and today, dia jatuh lg! bdarah lg! yaallah! smpai atuk aku ckp dia igtkan nenek aku pengsan kat toilet. huh? td my mom n 2,3 adik beradik dia ramai2 rawat dia. my mom ditugaskan memotong rambut dia. dah mcm jantan da nenek aku punya rambut, pendek gila ala-ala anita sarawak. tp anita sarawak kalah lg kot. yg lain pegang dia n cuci,taruk ubat kat kepala dia. i'm so pity with my grandmom. sgt2. i hope her condition will getting well. and esok aku kena g jugakkkkk ke kolej lama aku sbb kena buat surat penangguhan aku kan stop utk 1 sem mlm smlm aku msg dgn en.faiz iaitu ketua bahagian professional studies, tnya psl tuh. so aku kena buat segera sbb aku rase aku org yg plg lewat! sepatutnya benda tuh da lame kena buat, after or before result kua so jakgi pening pale aku nk wat surat rasmi. gggrrrr! leceh giler ok so skrg aku nk blah aku nak mandi,nak makan and nk kemas brg sbb esok aku mahu pulang no worries i will come back again to kuantan on this tuesday or wednesday yihhaaaaaaaaaaa! LOVE. yana

No comments: