Monday 20 April 2009

today

heyyo! how r u ppl? Good?? okla today i went back to kl. as usual, every week i will back to kl to attend my class. just ONCE A WEEK! aku dtg kl semata2 utk hadiri 1 kelas. kl-ktn-pekan. sbb tu ada 'segelintir org luar' yg pelik dgn aku. adakah anak dodotdot tuh masih belajar, @ belajar apa tiap2 minggu blk what the hell with u hah?kau tak tao pape cbok jerk menyibok hal aku. mak bapak aku yg tanggung aku pergi blk,mkn minum aku. takde plak dierang bising. duit dierang,bkn mtk duit kau yg kau sibuk nk tnya aku itu dan ini. ahh! so today i woke up early morning. my dad kejotkan. pkul 6:30a.m aku dah bgn. huh sgt awl k sbb mlm tuh aku takbley tdo. grr! sgt benci. mandi dan siap2 brg aku. dlm 7:45 a.m aku,mak n abah n our driver btolak ke ktn 8:15a.m smpai ktn,but sent my mom n dad kat wisma persekutuan. dierang ada dewan undangan apetah. so,after that pakcik par anta aku ke terminal bus. sampai terminal aku blie tiket bus pkul 9.am. smpai kl dlm 12:30p.m trussss ke kptm. grrr! sengal jerk. dgr kptm b'bulu je tinge aku neh smpai2 kolej my friend,syakira tggu aku kat kolej. sbb aku mtk dia teman aku arini. jumpa syakira,lepak sekejap dan aku masuk jumpa dekan. wooo dekan br rupenya tak tau la plak aku dekan bhgian professional studies dah tuka. laki! ok la nice elok jerk ckp ngn aku. tp dia suruh aku lengkap borang 'cuti khas' kat as'ad so tpaksa la aku turun ke as'ad. nasib baik sempat sblm dierang nk close for lunch time amek borang,isi apa yg ptt then jumpa en.faiz, CAT-coordinator. so aku tnya dia whether i must pay RM100 for penangguhan sem,sbb kwn2 aku kena byr. but en.faiz tnya aku bp lg paper tggl,aku jwp 2. so dia ckp tak pyh byr. fuuuuhhhh selamat duit aku. bagus jgk ek buat last2 minute neh. kiranye hr neh ada luck jgk la kan. after en.faiz dah buat pengesahan borang aku tuh,so aku jumpa la blk dekan,serahkan borang n surat rasmi yg aku buat tuh. dia check n dia ckp ok nnt dia process. so i've done my work today! fuhhhh legaaaa esok kelas pg smpai ptg. so mlm ni harus tdo awl yer yana! nak mandi da da da Love, yana

No comments: