Monday 4 May 2009

jawap jawap

Nama ‘Timang-timangan’ anda oleh yang tersayang? yana, yang, ana Anda seorang yang... pemarah, kuat makan, kuat tido, malas mcm anak badak, 1. KEKUATAN AKU agama aku, family aku dan bucuk aku yg tersayang 2. KELEMAHAN AKU sensitif but not emotional hahahaha. Describe apa membuatkan dia terlalu istimewa dimata anda... biarlah rahsia. Makanan & Minuman favourite anda aku suke gile makan ayam. ape2 jek ah jenis ayam. makanan aku mesti kena ada ayam. even aku tercekik mkn tulang ayam pon aku tetap pilih ayam. then spaghetti, masakan mak aku, masakan bf aku. dia penah masak utk aku. sedap gak.aku ske minom horlick,nestlo ais, limau ais! Favourite colour plg aku ske putih hitam n purple. senang cite sume kaler aku skeeeeeeeee Favourite songs my baby u, right na na na tah byk ah siap karoake ngn bf aku mlm2. best kan sayang??????? Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak SHEIKH IZAIRUL B SHEIKH ZAIDEN. dia kelaka, smpai buat aku naik angin! Sikap yg membuatkan anda stress seme sikap2 negatif yang ada 3 benda yg mesti ada dlm bag anda purse, handphone, kunci kondo, resident card(kalo tak susah nk jwp ngn pakguard) n payung( sediakan payung sblm hujan) Kali terakhir anda beriya-iya menangis. Kenapa? smlm dan kelmarin. aku br kehilangan nenek tersayang. masih tringat kenangan aku dgn dia. =( Perkara yg paling lucu atau memalukan dlm hidup anda byk. tp aku taknak ingat. buat apa ingat??? Saye tag kau org sume. kalo rajin buat la yerk

No comments: