Monday 4 May 2009

heppi!

yeay! esok last day for t5 revision class. hilang lah segala penat lelah kremmm bagai tangan kuh ini yer puan2 td kelas cuma 3jam. td ya rabbi 3jam pon tetap jgk penat tgn aku neh menyalin. ase nk termuntoh daroh doh aku time menyalin jwpan td. pelik aih lecturer aku tenang jerk sambil menulis smbl bckp. tak ke penat aih chang shew leng weeehhhhh???????? aku doh terjuleng juleng dok angkat tunduk angkat tunduk. haish. tp takpe esok segala penat lelah aku akan ber'akhir, yang pastinye............ pg td aku bgn dlm kol 11. bgn2 bukak laptop. pastu masuk dapur. aku bwk kuar dari peti sejuk ayam perap yg aku buat mlm td. mmmmmm wangi baunye. sambil goreng ayam tuh aku masak nasi. dah settle seme tuh, aku pon duk mengemas umah. bsepah gile k? aku just sempat basuh selimut abg aku jerk. yg lain aku plan nk kemas jakgi. sbb esok mungkin aku pulang kuantan. mungkin yer mungkin! kalo tak aku kena stay smpai isnin dpn. then, aku g mandilah kan. siap2 diri aku then ke dapur,pelahap la ayam perap ngn nasi yg aku masak tuh. lauknye hanyelah kicap lemak manis dan cili sos. alaaaahhhh,aku duk bujang je.kalo ade org kat umah neh,mmg aku masak sedop2 punyo. pkul1 aku btolak.dlm pjalanan ke lrt station tuh,perut aku plak buat hallll!!! beli ticket trus g public toilet. huiisssshhhh~ legaaaaaa.........( hahahaa) smpai2. luckly dpt duk agak depan. kalo tak,haish mimpi jerk lah aku nk duk depan yerrrrrr. sbb today n tomorrow ada 2 times klass. ptg utk org part time. so dlm kelas sket dr hari minggu br2 neh.......... aku baru prepare brg2 yg aku nk masak esok. plan nk mkn bubur tp tak tau lah buat ke tak. takut aku tuka menu jerk last2 minit. potong kentang, tumbuk ayam bawang halia semua masuk seme dlm peti sejuk yerrrr....... okokokok now aku nk off mao mandi n mengemas umah. serta study. study yana study exam nak dekat dah. sila jgn buat perangai malas!!!! love, yana

No comments: