Friday 4 February 2011

SECOND AND THIRD OF FEBRUARY

February 2nd
2:00pm. Hang out with Xero. went to AmBank. settle hal sedikit. Accompanied Xero bought new shoes for himself. Went to ECM for our lunch. Went to Taman Gelora for awhile. minumpetang. Taksmpai 10minute lepak, went to TC sbb tekak nak layan air kelapa. Panaspanas layan airkelapa+keropok lekor. Back to my home for awhile. Nak kena buka gate sbb ada mysis tkbwk remote gate pulak Went ECM once again, watched Shoalin muvee. This is my second time watched this muvee trehehe. accompanied Xero watched this muvee je sbnrnya. then 11pm.pulang rumah : )
me
you. i love u. and its me & you.
February 3rd Hang out once again. Xero picked up at 2:00pm Went to ECM, mana lagi kan. Lunch. and jlnjln. Packed. CNY kan? cina pon ramai beraya di ECM tu. Bought muvee tickets. I LOVE HONG KONG. ekceli seat almost full. tinggal depandepan screen. takmo la. then tibatiba akak ticket ckp ada org nakjual ticket dia. seat empat dr blkng. nice. trus beli. sbb muvee lain br tlps. ada almost 1hours lagi before muvee start. so accompanied Xero shopim pulak. Suda settle belibeli, trus masuk muvee. I Love HongKong. Serius kelakar. Dlm wayang semua chinese. me and Xero saje malay. trehehe. Orang yg plg gilagila gelak, of course Xero. Sampai aku nak ckp dgn dia, dia suruh senyap. kan? Trehehehe. Sape yg teringin nak kering gusi dan gigi silalah tonton I Love HongKong. Layan muvee suda. ke TC. AGAIN? yeah mana lagi mau pegi kan. nak mamam prosperity lagi. i tell u, we ate prosperity. again tak sampai seminggu dua kali ngap prosperity. trehehe. but this time i ate double prosperity.
my doubleprosperity. craving kat icecream ni. tibatiba.
awak. thanks. happy sgt. <3>

No comments: